Dansschool Randoe

Dansschool Randoe

44e ITE Europacup

zondag 19 mei 2024

De grote spiegelzaal van Tanzschule T&O Schrock Opitz is geheel gevuld met een enthousiast publiek. Traditiegetrouw vindt hier de 44e editie van de ITE Europacup plaats. Dansers uit alle windstreken nemen hier, in een vriendschappelijke sfeer, deel aan deze unieke, jaarlijkse wedstrijd.

Dansschool Randoe is vertegenwoordigd met drie paren in drie verschillende klassen.

Robert en Anneke behaalden in de Rising Star Ballroom, een derde plaats. Een prima prestatie in deze druk bezette klasse!

Willem en Tiena dansten zich in de hoogste klasse, de Meisterreihe, naar een welverdiende vierde plek. Een ‘flying come back’, want door omstandigheden waren zij langere tijd niet op de wedstrijdvloer gezien.

Andor en Tanja, sinds kort een nieuwe combinatie, veroverden de eerste prijs in de SupaLeague, de hoogste afdeling in deze wedstrijd.

Robert en Nelleke kwamen uit in de Rising Star Latin en lieten daar heel goed werk zien. In deze zeer druk bezette klasse lieten zij een zevende plek voor zich noteren.

Wij kijken met voldoening terug op dit bijzonder geslaagde ‘dance event’!

43e ITE Europacup zondag

28 mei 2023

De 43e editie van de ITE Europacup gaat van start in de grote balzaal van Dansschool Schrock-Opitz.

Dansparen uit verschillende Europese landen gaan met elkaar de strijd aan op verschillende niveaus en leeftijdsklassen. Thorsten en Olaf Schrock-Opitz weten, als vanouds, een fantastische sfeer te creëren, gesteund door een internationale vakjury.

Dansschool Randoe nam met drie paren deel aan dit evenement. Robert Liewes en Anneke Talsma bereikten in de Hobby League een zeer fraaie derde plek. Martijn Kamphuis en Daphne Vrielink wisten in de druk bezette Supa League, Erwachsene 2/3 een vierde plaats te veroveren en Andor Lukács en Janet Martini plaatsten zich in dezelfde Supa League Erwachsene 2/3 op de derde plek.

Wij kijken terug op een bijzonder geslaagde dag en mooie resultaten van de Nederlandse équipe.

Zondag 16 april 2023
Blauwvinger Trophy Zwolle

Zwolle, zondag 16 april. Vandaag kwamen Martijn en Daphne uit bij de NVAD.

De wedstrijd werd gehouden bij DiffDance, een hele mooie locatie met een schitterende, grote dansvloer.

In de eerste ronde moesten Martijn en Daphne het opnemen tegen maar liefst 11 andere paren. In de tweede ronde kwamen zij uit in de B selectie. Hieruit werden drie paren geselecteerd voor de finale, waar zij een fraaie tweede plaats wisten bemachtigen.

Martijn en Daphne: van harte proficiat!!

Zaterdag 1 april 2023
Stoplichtcup Almelo

Voor Martijn en Daphne was het afgelopen zaterdag, 1 april een spannende dag. Zij dansten, namens Dansschool Randoe, hun eerste wedstrijd. Plaats van handeling: Dansschool Inner-all, Almelo, de ‘Stoplichtcup’.
Na een wat voorzichtige start in de Engelse Wals, heel begrijpelijk, kwamen zij op in de Tango. Zo ook in Slow Foxtrot en Quickstep.

Bij de tweede ronde en finale was de dansvloer kennelijk even vertrouwd als de huiskamer thuis.

Het resulteerde in een fraaie tweede plaats in de B-finale.
Een mooi begin van een veelbelovende danscarrière!

42e ITE Europacup zondag 5 juni 2022

In de grote spiegelzaal van Tanzschule T&O Schrock Opitz in Leer, Duitsland, vindt de 42e ITE Europacup plaats.

In een fantastisch sfeer worden de verschillende series vlot afgewerkt door Thorsten en Olaf. Dansers en publiek genieten duidelijk van deze wedstrijd, die drie jaar niet georganiseerd kon worden. En het moet gezegd: het wordt een spetterend dansfeest, geheel in de traditie van de familie Schrock!

Namens Dansschool Randoe nemen Robert en Leona en Andor en Janet deel aan deze editie van de Europacup.
Voor Robert en Leona is dit de eerste wedstrijd. Zij dansen zowel Ballroom als Latin en in beide disciplines maken zij een hele goede indruk. Dapper om op zo’n grote vloer en tussen dansers met veel meer ervaring te laten zien wat je waard bent. Wij denken dat dit paar heel veel belooft voor de toekomst!

Andor en Janet dansen in de hoogste klasse, de ‘Supa League’ en voor hen, net zoals voor vele andere paren, is dit de eerste wedstrijd na lange tijd. De concurrentie is pittig, maar gelukkig weten zij een zeer fraaie tweede plek te scoren.

Wij kijken terug op een bijzonder geslaagd evenement en kijken uit naar een spannend wedstrijd seizoen!